Łowienie pstrągów, dzień otwarcia 2020

Dzień w końcu nadszedł. Włożyliśmy pracę, a teraz nadszedł czas na zebranie. Przyjrzeliśmy się naszej mapie i opracowaliśmy plan gry dla obszarów, w których celujemy. Najpierw poszliśmy do naszego głównego miejsca w nadziei, że rozpocznie się dzień z odnowioną wigor. I chłopcze, kiedykolwiek będziemy.

Zacząłem łowić z dwoma wędkarzami- jeden miał spławę i plastik, a drugi miał małą łyżkę na skrzyżowanie. Mój brat Matt dołączył i złapał ryby prostym, ale skutecznym przyrządem i robakiem.

Od momentu, gdy rozpoczęliśmy, połowy zostało wyłączone. W ciągu godziny złapaliśmy pstrąga dla 2 osób. W sumie złapaliśmy około 15 ryb i otrzymaliśmy 4 pstrągi strumieniowe i 2 pstrągi brązowe. Plan naprawdę się zjednoczył.

Najbardziej szalona była to, jak szybko wszystko się wydarzyło - jeździliśmy godzinami, zbieraliśmy pręty rybackie i patrzyliśmy na raporty dotyczące rezerw w ciągu ostatnich dwóch miesięcy, a otwieracz pstrąga poczuł, że wszystko się skończyło, zanim się zaczęło.

Przypuszczam, że jest to znak prawdziwego sukcesu. A w sezonie pstrągowym jest dużo czasu i wiele innych strumieni do odkrycia.

Mamy nadzieję, że ta historia pomoże zapalić nową przygodę rybacką lub zachęci do odkrywania niektórych lokalnych wód w pobliżu domu.

W ciągu ostatnich półtora miesiąca zamieniłem się w małą bezdomną osobę bezdomną, a nie w muchę w mundurze, ale raczej entuzjastą pstrągów z Bliskiego Zachodu, który nosi wirowanie i dokonuje zakupów w Walmart.

Nie rozumiem mnie źle, uwielbiam wysokiej jakości sprzęt do zajęć na świeżym powietrzu i podziwiam umiejętności i cierpliwość, które posiadają rybacy. Niemniej jednak karmiłem kukurydzę z Bliskiego Zachodu i gdzie dorastałem, tradycyjny sprzęt panuje.

Łapanie pstrągów na Bliskim Zachodzie

Brązowy pstrąg małego strumienia złapał małego wobblera.

Dorastałem jako rybacy w pobliżu Chicago, nie zwróciłem dużej uwagi na tratowanie- skupiłem się na lokalnych gatunkach, takich jak okoń, karp, suma i panfy. Kiedy miałem szczęście pojechać na północ, do Wisconsin, piżma, morskiego szczupaka lub północnego szczupaka, który każdego ranka wyprowadzał mnie z łóżka.

Dopiero w późniejszym wieku zdałem sobie sprawę, że Wisconsin był domem dla jednych z najlepszych połowów pstrągów w kraju. Ukryte skarby pstrąga bezpośrednio pod moim nosem.

Jak to przegapiłem? To jest szaleństwo, którego nigdy nie dałem tej rybom szansę. Czas miał się zmienić, zamierzałem otworzyć „bezlbsek”.

W poszukiwaniu off -road

Rozbity pstrąg pochodzący z Viskonsin.

Głosanie z dążeniem obejmowało południowo-wschodnią Minnesotę, południowo-zachodnią Wisconsin, północno-wschodni Ayov i Daleki Korpus Północno-Zachodnim Illinois.

W epoce lodowcowej, kiedy większość Bliskiego Zachodu była wygładzona gigantycznymi lodowcami, jak naleśnik, region bez dryfu uchylił się od kuli i pozostał o wiele bardziej nienaruszony. To pozostawiło obszar usiany pagórkowatym terenem, dolinami i strumieniami z odejmowaniem.

Mile na kilometry czystych, płynnych strumieni w obfitości przepływu przez region. I to są miejsca, w których można znaleźć pstrąga.

Brooke, brązowy i tęczowy pstrąg nazywany jest Domem Watersów Drift, ale jest to tylko Brooke Pst. (Mój ukochany), który pochodzi z tego obszaru. Większość strumieni pstrągów o wysokiej jakości w bezskórnych ma czystą, czystą wodę i bez szerszej drogi niż wiejska droga.

Przygotowanie do złapania pstrągów

Brown Trout-a European Hayt, który był przechowywany w Stanach Zjednoczonych od XIX wieku!

Możesz złapać pstrąga za pomocą szerokiej gamy sprzętu, prezentacji i technik, ale nie będziemy dziś w szczegółach. Uczynimy wszystko łatwiejsze i omówimy, być może najskuteczniejszą przynętę pstrągową - zbudowaną - w spinner.

Łowienie pstrągów, dzień otwarcia 2020

Zbudowane -w spinnerach uwielbiają rybaków w prawie każdym obszarze, w którym pstrągi pływa. Ich obracające się ostrza pomagają zastosować niesamowite ciosy z agresywnego pstrąga, a ich tylne potrójne haczyki idealnie radzą sobie z trzymaniem ryb na haku.

Większość rybaków wyposażających liniowe spinnerów wiąże je, aby przetestować 4-6 funtów w krótkiej, światła obracającej się kombinacji.

Lekka wędka pozwala łatwo rzucić małe przynęty, co zwiększa odległość porzucenia i zmniejsza szanse na przerażanie ryb. Krótszy pręt najlepiej stosować do dokładnych celów w ograniczonej przestrzeni. A w obszarze bez dołu to nazwa gry.

Przepisy dotyczące dostępu do wody, które faworyzują rybaków

Fwisconsin ma liberalne przepisy dotyczące dostępu do wody w porównaniu do wielu innych stanów.

Wolą rybaków, woli rybaków. W stanie Wisconsin, jeśli prawnie wejdziesz do rzeki lub strumienia, możesz ciągle wędrować po tym stawie, jeśli twoje nogi pozostają mokre. Jeśli obszary nie będą wysyłające przez wodę (zbyt głębokie, przeszkoda), możesz przekroczyć te obszary z brzegu.

Łowienie pstrągów, dzień otwarcia 2020

Oznacza to, że możesz legalnie zaparkować samochód na marginesie większości wiejskich dróg w Wisconsin, szkicować kilka brodzików, a także spacery i ryby przez wiele kilometrów przez niektóre z najpiękniejszych dzielnic na Bliskim Zachodzie.

Czy są wszystkie czasy połowów pstrągów?

To mój brat Matt, stojący ze swoim pstrągiem przed naszymi rodzinami.

Wewnętrzny sezon pstrągów w Wisconsin otwiera się w styczniu tylko na ryby i produkcję ryb, a można zacząć łowić ryby w pierwszą sobotę maja.

Od marca i ja moi bracia zaczęliśmy odkrywać nowe strumienie i strumienie, próbując opracować plan gry dla nowicjusza w sezonie pstrągowym 2020.

Łowienie pstrągów, dzień otwarcia 2020

Szybko dowiedzieliśmy się, że musisz pokryć dużo wody i szukać głębokich dołów, aby znaleźć pstrąga.

W marcu i kwietniu ubiegłego roku przeczesaliśmy lokalne strumienie w poszukiwaniu głębokich dołów i głodnego pstrąga. Jeśli złapamy rybę z miejsca, zaznaczamy lokalizację na GPS, a następnie kontynuujemy poruszanie się.

Pod koniec połowów pstrąga spaliliśmy łódź przynętami i kilkoma czołgami z benzyną, ale w końcu mieliśmy plan gry na dzień otwarcia.